20 de întrebări și răspunsuri despre serviciul de închirieri imprimante

20 DE ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI DESPRE SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI IMPRIMANTE

În societatea informațională de azi, în companiile de succes, gestionarea eficientă a informațiilor reprezintă un factor cheie pentru atingerea parametrilor economici de performanță. Echipamentele multifuncționale ce permit imprimarea, copierea și scanarea documentelor sunt o necesitate în orice birou al unei companii, iar serviciul de închirieri reprezintă modalitatea practică și flexibilă de a le utiliza eficient. 
Pentru a face cunoscute caracteristicile serviciului de închiriere imprimante am selectat un set de întrebări la care clienții noștri au dorit sa obțină răspunsuri.    

1. Ce este serviciul de închirieri imprimante multifuncționale?
R: Soluția de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale oferită de CHR electronics constă într-un pachet de echipamente și servicii pentru managementul documentelor prin care se asigură derularea optimă și continuă a activităților în cadrul birourilor companiei dumneavoastră. 

2. De ce să aleg serviciul de închirieri imprimante?
R: Prin închirierea imprimantei, beneficiați de optimizarea costurilor și de continuitate în funcționarea echipamentelor. Suplimentar față de accesul la funcționalitățile de imprimare, copiere și scanare ale unui echipament multifuncțional, în valoarea abonamentului sunt incluse consumabilele, asistența tehnică și service-ul.

3. Ce tipuri de imprimante pot fi închiriate?
R:
Vă punem la dispoziție echipamente multifuncționale în funcție de numărul de pagini tipărite lunar, formatul paginii (A3 / A4) sau de modul de tipărire monocrom sau color.

4. Ce imprimantă să închiriez?
R: Nu trebuie să vă preocupe acest aspect. Un consultant CHR electronics va face  alegerea variantei optime prin analiza cerințelor business-ului dumneavoastră privind managementul documentelor.

5. Care este prețul de închiriere al unei multifuncționale?
R: Puteți beneficia de avantajele unei multifuncționale în baza unui abonament ce pornește de la valoarea de 20 euro / lună. 

6. Ce tipuri de abonamente de închiriere oferiți?
R: Pentru închirierea unei imprimante vă propunem:

  • abonamente compuse din chiria pentru diferite tipuri de echipamente și o valoare pentru fiecare pagină tipărită monocrom sau color; 
  • abonament cu un număr de pagini incluse.

7. În cât timp se semnează contractul de închiriere imprimante?
R: Contractul se semnează rapid în ziua acceptării propunerii de colaborare.

Upgrade your printer scaled crop

8. Care este perioada minimă pentru închirierea unei imprimante multifuncționale?
R: Nu există obligația utilizării pentru o perioadă minimă de timp. Folosiți echipamentul atât timp cât aveți nevoie.

9. Când se livrează și instalează imprimanta după semnarea contractului de închiriere?
R: În general, echipamentul poate fi livrat și instalat a doua zi după semnarea contractului. În cazul unei configurații speciale, termenul maxim de livrare și instalare este de 5 zile. 

10. Asigurați trainingul utilizatorilor pentru utilizarea multifuncționalei?
R: După livrarea, instalarea și configurarea echipamentului, asigurăm transferul de cunoștințe către personalul firmei beneficiare pentru a asigura o corectă exploatare a aparatului.

11. Cât costă înlocuirea tonerului?
R: Înlocuirea tonerului este gratuită, fiind acoperită de valoarea chiriei. Un specialist CHR electronics se va deplasa la sediul firmei dumneavoastră și va înlocui tonerul fără niciun cost.

12. Cum procedez dacă se defectează echipamentul?
R: Sunați la numărul dispeceratului de service afișat pe echipament. De restul ne ocupăm noi.

13. În cât timp puteți interveni dacă defecțiuniunea imprimantei nu poate fi soluționată telefonic?
R: Dacă nu se poate soluționa incidentul prin asistență telefonică, vom interveni cu operativitate pentru remedierea defecțiunilor în ziua preluării sesizării sau cu prioritate a doua zi. 

14. Cât se plătește pentru o reparație sau pentru înlocuirea unei piese?
R: Nu plătiți nimic.Toate intervențiile (inclusiv înlocuirea pieselor) sunt acoperite de valoarea abonamentului lunar.

15. Ce se întâmplă dacă echipamentul nu poate fi reparat?
R: Dacă se constată imposibilitatea repunerii în stare de funcționare, atunci aparatul va fi înlocuit fără niciun cost suplimentar pentru compania dumneavoastră.  

16. Cum procedez dacă am închiriat un echipament și după o perioadă de timp îmi dau seama că am nevoie de altceva (print în format A3 în loc de A4, tipărire color în loc de monocrom etc.)?
R: În urma transmiterii unei solicitări, putem oricând înlocui echipamentul cu un alt dispozitiv care corespunde nevoilor dumneavoastră. 

17. Trebuie să citesc si sa transmit lunar contoarele aferente echipamentelor?
R: Nu aveți nicio grijă în legătură cu citirea contoarelor. Contoarele de imprimare sunt transmise lunar către dispeceratul nostru, în mod automat, de către echipamentele pe care le aveți sub contract de închiriere.

18. Cum sunt facturate serviciile de închiriere?
R: Facturarea se realizează în mod automat pe baza contoarelor de imprimare. Factura si anexa le primiți prin e-mail la o dată specificată. Anexa facturii conține detalii despre numărul de pagini imprimate pe fiecare echipament.

19. Ce se intamplă dacă am contractat un copiator cu un abonament cu pagini incluse și constat o modificare a volumului de lucru?
R: Transmiteți echipei CHR electronics faptul ca există o modificare a volumului de lucru. O dată la 6 luni se pot reevalua nevoile dumneavoastră și contractul se modifică în funcție de noile condiții.

20. Am nevoie de o adresă de e-mail pentru funcția de scanare?
R: Este necesar sa aveti disponibilă o adresă de e-mail pentru a scana documente. Aceasta adresă va fi introdusă în setările echipamentului. 

Leave a comment