Control acces și pontaj

CONTROLUL ACCESULUI ESTE O PARTE IMPORTANTĂ A SECURITĂȚII INTERNE

Sistemele de control acces şi pontaj moderne sunt gestionate de un controler, care comunică cu un computer în care sunt transmise toate evenimentele din sistem. Informațiile primite de la cititoarele de proximitate sunt prelucrate cu aplicații software specializate de control şi pontaj care au și funcții grafice pentru analiza activității fiecarui angajat sau departament în parte. Sistemul de control acces poate restricționa sau permite accesul în diferite zone ale unei instituții în funcție de dată, oră, perioada de concedii etc.

Punctele de control acces pot fi amplasate în locuri de interes cum ar fi:

  • căi de acces;

  • magazii;

  • casierii;

  • spații cu acces restricționat.

Componentele unui sistem de control acces sunt:

  • centrala de comandă a punctului de control acces;

  • cititoare electromagnetice (alte tipuri de cititoare), carduri de proximitate, butoane cerere de ieșire, dispozitive de blocare/deblocare controlată a ușii, amortizor;

  • bariere, turnicheți, porți automate;

  • dispozitive de înregistrare astfel încât gestionarea sistemului să  poată fi monitorizată direct de la calculator, interfețe de comunicare în sistem.

control acces

AVANTAJE IMPORTANTE ALE SISTEMELOR DE ACCES ȘI PONTAJ 

  • Evidența zilnică a perioadei lucrate pentru fiecare angajat.

  • Grafice şi analize periodice (lunare, zilnice) pe fiecare angajat, departament etc.

  • Restricția intrării în instituții folosind turnicheți pentru persoane sau bariere automate pentru autovehicule, cu acces condiționat în funcție de oră, zi a săptmânii, perioada de concedii etc.

  • Controlul intrării în anumite spații interioare a persoanelor neautorizate, atunci când se montează cititoare la intrările diferitelor camere sau clădiri din interior (contabilitate, proiectare, arhivă).

  • Codurile conținute de cartele sunt asignate unor nivele de securitate, posesorii lor putând avea acces în diferitele zone ale instituției în funcție de poziția avută în conducerea companiei.

  • Cititoarele pot conține şi o tastatură cu coduri numerice accesul fiind permis atât cu cartela cât şi introducând un cod valid pentru acea zonă şi acea perioadă.

  • Dacă se pierde un card, acesta se invalidează, accesul nemaifiind permis.

  • Pe cartele se poate imprima emblema companiei, fotografia posesorului şi datele lui de identificare (nume, funcție etc). Cardul poate servi şi ca legitimație de serviciu.

DE CE SĂ NE ALEGEȚI?

                                            SPECIALIȘTII NOȘTRI ASIGURĂ:

  • configurarea sistemului necesar tipului de obiectiv;
  • instalarea, punerea în funcțiune și programarea echipamentelor;
  • asistenţa tehnică şi întreţinerea sistemului, în garanție și post garanție.

                      GARANȚIA CHR

PENTRU O COLABORARE FĂRĂ GRIJI

GARANȚIA 
funcționării produsului

GARANȚIA 
soluției corecte

GARANȚIA 
lucrării efectuate

GARANȚIA de înlocuire a produselor nefuncționale

GARANȚIA unui Partener care rezolvă problemele clientului

cliențIi NOȘTRI consideră că suntem un partener de afaceri profesionist și serios.
INTRAȚI ÎN LEGĂTURĂ CU NOI!

    Privacy Preferences
    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.