20 DE ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI DESPRE SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI IMPRIMANTE
Dacă sunteți în situația de a căuta o soluție pentru imprimarea, copierea și scanarea documentelor din firma dumneavoastră, sigur aveți semne de întrebare asupra echipamentului potrivit.
În cazul în care considerați că serviciul de închiriere imprimante multifuncționale ar putea fi o variantă potrivită pentru activitatea pe care o desfășurați, vă punem la dispoziție câteva întrebări și răspunsuri pe acest subiect.
Sunt întrebări ce ne-au fost adresate în activitatea de peste 28 de ani din domeniul print & copy, iar răspunsurile vă pot oferi o perspectivă cât se poate de clară asupra serviciului de închirieri imprimante.
1.Ce este serviciul de închiriere imprimante multifuncționale?
R: Închirierea unei imprimante multifuncționale este un serviciu accesibil și practic care le permite celor ce lucrează într-un birou să evite pierderea timpului cu problemele legate de înlocuirea tonerului, setări sau reparații ale imprimantei.
CHR electronic vă închiriază imprimanta și se va ocupa de instalare, întreținere, consumabile și eventuale reparații în schimbul unei chirii lunare. Singurul aspect de care trebuie să vă ocupați este să procurați hârtia.
2.De ce să aleg serviciul de închiriere imprimante?
R: Prin închirierea imprimantei, beneficiați de costuri de operare mai mici și de continuitate în funcționarea echipamentelor.
3.Ce tipuri de imprimante pot fi închiriate?
R: Vă pot fi puse la dispoziție echipamente multifuncționale în funcție de numărul de pagini tipărite lunar, formatul paginii (A3 / A4) sau de modul de tipărire monocrom sau color.
4.Ce imprimantă să închiriez?
R: Nu trebuie să vă preocupe acest aspect. Un consultant CHR electronics va face alegerea variantei optime prin analiza cerințelor business-ului dumneavoastră privind managementul documentelor.
5.Care este prețul de închiriere al unei multifuncționale?
R: Puteți beneficia de avantajele unei multifuncționale în baza unui abonament ce pornește de la valoarea de 20 euro / lună.
6. Ce tipuri de abonamente de închiriere sunt disponibile?
R: Pentru închirierea unei imprimante puteți opta pentru doua tipuri de abonamente: un abonament compus din chiria pentru echipament și o valoare pentru fiecare pagină tipărită (monocrom sau color) sau un abonament cu un număr de pagini incluse.
7. În cât timp se semnează contractul de închiriere imprimante?
R: Contractul se semnează rapid în ziua acceptării propunerii de colaborare.

8. Care este perioada minimă pentru închirierea unei imprimante multifuncționale?
R: Nu există obligația utilizării pentru o perioadă minimă de timp. Folosiți echipamentul atât timp cât aveți nevoie.
9. Când se livrează și instalează imprimanta după semnarea contractului de închiriere?
R: În general, echipamentul poate fi livrat și instalat a doua zi după semnarea contractului. În cazul unei configurații speciale, termenul maxim de livrare și instalare este stabilit în funcție de disponibilitatea echipamentului.
10. Asigurați trainingul utilizatorilor pentru utilizarea multifuncționalei?
R: După livrarea, instalarea și configurarea echipamentului, asigurăm transferul de cunoștințe către personalul firmei beneficiare pentru a asigura o corectă exploatare a aparatului.
11. Cât costă înlocuirea tonerului?
R: Înlocuirea tonerului este gratuită, fiind acoperită de valoarea chiriei. Un specialist CHR electronics se va deplasa la sediul firmei dumneavoastră și va înlocui tonerul fără niciun cost.
12. Cum procedez dacă se defectează echipamentul?
R: Sunați la numărul dispeceratului de service afișat pe echipament. De restul ne ocupăm noi.
13. În cât timp puteți interveni dacă defecțiuniunea imprimantei nu poate fi soluționată telefonic?
R: Dacă nu se poate soluționa incidentul prin asistență telefonică, vom interveni cu operativitate pentru remedierea defecțiunilor în ziua preluării sesizării sau cu prioritate a doua zi.
14. Cât se plătește pentru o reparație sau pentru înlocuirea unei piese?
R: Nu plătiți nimic.Toate intervențiile (inclusiv înlocuirea pieselor) sunt acoperite de valoarea abonamentului lunar.
15. Ce se întâmplă dacă echipamentul nu poate fi reparat?
R: Dacă se constată imposibilitatea repunerii în stare de funcționare, atunci aparatul va fi înlocuit fără niciun cost suplimentar pentru compania dumneavoastră.
16. Cum procedez dacă am închiriat un echipament și după o perioadă de timp îmi dau seama că am nevoie de altceva (print în format A3 în loc de A4, tipărire color în loc de monocrom etc.)?
R: În urma transmiterii unei solicitări, putem oricând înlocui echipamentul cu un alt dispozitiv care corespunde nevoilor dumneavoastră.
17. Trebuie să citesc si sa transmit lunar contoarele aferente echipamentelor?
R: Nu aveți nicio grijă în legătură cu citirea contoarelor. Contoarele de imprimare sunt transmise lunar către dispeceratul nostru, în mod automat, de către echipamentele pe care le aveți sub contract de închiriere.
18. Cum sunt facturate serviciile de închiriere?
R: Facturarea se realizează în mod automat pe baza contoarelor de imprimare. Factura si anexa le primiți prin e-mail la o dată specificată. Anexa facturii conține detalii despre numărul de pagini imprimate pe fiecare echipament.
19. Ce se intamplă dacă am contractat un copiator cu un abonament cu pagini incluse și constat o modificare a volumului de lucru?
R: Transmiteți echipei CHR electronics faptul ca există o modificare a volumului de lucru. O dată la 6 luni se pot reevalua nevoile dumneavoastră și contractul se modifică în funcție de noile condiții.
20. Am nevoie de o adresă de e-mail pentru funcția de scanare?
R: Este necesar sa aveti disponibilă o adresă de e-mail pentru a scana documente. Aceasta adresă va fi introdusă în setările echipamentului.