Închirieri copiatoare și imprimante

SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE 

Serviciul de închiriere copiatoare și imprimante multifuncționale este o soluție accesibilă și practică care îi ajută pe cei care lucrează într-un birou să nu-și mai piardă timpul cu problemele legate de înlocuirea tonerului, setări sau reparații ale imprimantei. Ne ocupăm noi de tot ce are legătură cu imprimanta ta multifuncțională așa cum o facem cu o precizie nemțească de mai bine de 28 ani. 

DE CE SĂ ALEGeți SERVICIUL DE ÎNCHIRIERE IMPRIMANTE?

inchirieri copiatoare multifunctionale

Orice companie are cu siguranță nevoie de cel puțin o imprimantă, iar cerințele sunt foarte diferite de la caz la caz. 

Imprimare color sau monocrom? Format A4 sau A3? Cu opțiuni suplimentare de copiere și scanare?

O imprimantă multifuncțională poate combina cu succes aceste elemente în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii. Este cu siguranță o alegere corectă, însă și una destul de complicată. Uneori te pot pune în dificultate specificațiile tehnice, alteori prețul sau varietatea de oferte. Sau, poate toate la un loc.

Vă propunem un serviciu practic și accesibil care va aduce o schimbare semnificativă în activitățile dumneavoastră de zi cu zi: serviciul de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale.

AVANTAJELE SERVICIULUI DE ÎNCHIRIERi COPIATOARE

optim

Vă oferim suport în alegerea optimă a echipamentului.

FĂRĂ GRIJI

Nu vă pierdeți timpul cu instalarea, tonerul, setările sau reparațiile.

MAI IEFTIN

Costurile totale de operare sunt mai mici decat la achiziție.

FLEXIBIL

Puteți schimba echipamentul atunci când apar noi nevoi.

CÂND ÎNCHIRIEZI, CUMPERI DOAR HÂRTIA. dE IMPRIMANTĂ NE OCUPĂM NOI.

ARGUMENTE  ÎNCHIRIERE COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE

Sunt cel puțin 10 motive pentru care MERITĂ SĂ LUAȚI ÎN CALCUL serviciul de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale

Alegerea echipamentului 

1. Alegerea echipamentului se face împreună cu un specialist care vă recomandă cel mai potrivit echipament în funcție de nevoile companiei.

Costuri închirieri copiatoare/ imprimante

2. Costurile totale de operare sunt mai mici (până la jumătate din costurile folosirii imprimantelor clasice, achiziționate).

3. Costurile pot fi estimate și bugetate pe termen lung.

4. Puteți monitoriza ușor costurile pe echipamente și locații.

5. Aveți o singură factură lunară pentru întregul parc de echipamente

6. Factura poate fi încadrată în bugetul de cheltuieli (și nu de investiții) al companiei dumneavoastră.

3

Instalare, întreținere și schimbare echipament – închirieri copiatoare

7. Asigurăm livrarea si instalarea echipamentului. În prețul chiriei lunare sunt incluse instruirea personalului, consumabilele, suportul tehnic, mentenanța și reparațiile pentru aparatul închiriat.

8. Garantăm siguranța funcționării ireproșabile a echipamentelor și reducerea perioadelor de staționare.

9. Eliberați personalului de sarcini administrative, astfel încât acesta să se poate concentra asupra activității principale.

10. Echipamentul poate fi schimbat pe parcursul derulării contractului, în cazul în care constatați că aveți nevoie de un alt tip de echipament. 

CHIRIA ESTE SINGURUL COST PE TOATĂ DURATA DERULĂRII CONTRACTULUI

inchiriere copiatoare

 

Ce conține chiria echipamentelor? 

  • contravaloarea cedării dreptului de folosință a echipamentelor;
  • totalitatea consumabilelor necesare;
  • totalitatea pieselor de schimb necesare pentru buna funcționare a echipamentelor;
  • totalitatea serviciilor de punere în funcțiune, asistența tehnică și mentenanța.
 
Renting diagram

ÎNCHIRIERE MULTIFUNCȚIONALE – ECHIPAMENTELE NOASTRE  

Departamentul nostru specializat este gata să vă ofere consultanță pentru serviciul de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale ce vizează:

  • echipamentele (imprimante, multifuncționale, copiatoare, scannere) sunt alese de la principalii producători în domeniu, având funcții avansate de tipărire, scanare, copiere cu multiple opțiuni de configurare în funcție de necesitățile utilizatorului;
  • soluțiile de software ce aduc un plus de securitate, de control al costurilor și de eficientizare a fluxului documentelor în companie;
  • principalii noștri colaboratori: Epson, Konica Minolta.

Serviciul de închirieri copiatoare și imprimante vă oferă  încredere, certitudine și confort, iar asta înseamnă mai mult timp pentru a vă ocupa de ceea ce contează cu adevărat pentru afacerea dumneavoastră.

1

Ești sigur că vei avea CONTINUITATE ÎN funcționaREA echipamentului

GARANȚIA FUNCȚIONĂRII ESTE INCLUSĂ

În situația în care un echipament nu poate fi reparat, acesta va fi înlocuit.  Avem în permanență un stoc mare de echipamente.

CUM PUTEȚI ÎNCHIRIA UN ECHIPAMENT MULTIFUNCȚIONAL?

1. Luați legătura cu noi. Vom analiza împreună nevoile companiei și vă vom propune soluția optimă.
2. Alegeți pachetul optim de închiriere în funcție de volumul de activitate și de nevoile specifice.
3. Echipa CHR electronics se va deplasa la sediul dumneavoastră pentru livrare, instalare și configurare. 
4. Specialiștii noștri vor realiza un training la sediul dumneavoastră legat de utilizarea echipamentelor.
EcoFlow DELTA Max 2000 Feature Image Techaeris 1


Pentru zonele izolate, unde nu aveți acces la rețeaua de energie electrică, funcționarea echipamentelor se poate asigura cu sursa portabilă de energie EcoFlow.

POȚI RENUNȚA ORICÂND LA SERVICIU ÎN CAZUL ÎN CARE NU SE POTRIVEȘTE AFACERII TALE

AFLAȚI MAI MULTE DETALII

Doriți să aflați mai multe informații despre serviciul de închiriere echipamente multifuncționale ? Luați legătura cu noi!

Completați formularul de mai jos și un reprezentant CHR Electronics vă va contacta pentru a vă oferi mai multe detalii. 

Câmpurile marcate cu „*” sunt obligatorii

    CHR electronics are o experiență de peste 28 de ani în domeniul echipamentelor și serviciilor de tipărire și copiere, fiind printre primele companii care au lansat serviciul de închiriere al multifuncționalelor.
    CLIENȚII NOȘTRI CONSIDERĂ CĂ SUNTEM UN PARTENER DE AFACERI PROFESIONIST ȘI SERIOS.
    inchiriere multifunctionale
    CE SPUN cliențiI DESPRE NOI
    Steffen
    Obiectiv turistic Brașov
    Organizator evenimente

    Fiind deseori în căutare de soluții rapide și eficiente, mă bucur că avem în orașul nostru o firmă de încredere, care ne poate servi echipament și know-how care funcționează. Apreciez și flexibilitatea cu care răspunde solicitărilor.

    Oana
    Companie din industria aeronautica
    Manager Achiziții

    CHR electronics este caracterizat de profesionalism, amabilitate și timp de răspuns foarte bun la solicitări. Găsește de fiecare data soluții de rezolvare atunci când avem o problemă.

    Steffen
    Obiectiv turistic Brașov
    Organizator evenimente

    Fiind deseori în căutare de soluții rapide și eficiente, mă bucur că avem în orașul nostru o firmă de încredere, care ne poate servi echipament și know-how care funcționează. Apreciez și flexibilitatea cu care răspunde solicitărilor.

    Marius
    Companie producătoare de instalații de ridicat
    Brand Manager

    Fie ca vorbim de achiziții de echipamente sau servicii de închirieri, apreciem comunicarea promptă și profesionalismul echipei CHR electronics. Toate aceste elemente s-au concretizat într-o colaborare de durată și se încadrează în standardele noastre de calitate. Suntem convinși că ne putem baza pe acest partener de încredere și în proiectele noastre viitoare.

    Oana
    Companie din industria aeronautica
    Manager Achiziții

    CHR electronics este caracterizat de profesionalism, amabilitate și timp de răspuns foarte bun la solicitări. Găsește de fiecare data soluții de rezolvare atunci când avem o problemă.

    Cornel
    Companie distribuție produse lactate
    Director

    Suntem mulțumiți de relația cu CHR. Rapiditatea și priceperea cu care răspund solicitărilor noastre legate de imprimante, ne-au convins să-i abordăm și pentru alte soluții tehnice. Ne-am dori că toți colaboratorii noștri să fie ca cei de la CHR electronics.

    Vlad
    Companie producătoare lubrifianți
    Responsabil SSM

    Legat de colaborarea mea cu firma CHR electronics  pot expune câteva cuvinte: profesionalism, promptitudine, sinceritate, rezultate pozitive, atenție, implicare, caldură. Pot spune ca în întreaga colaborare cu CHR, am dat mereu peste oameni plăcuți, care îți pot oferi o soluție pe măsura așteptărilor tale. 

    Adriana
    Companie producătoare de textile
    HR manager

    Suntem foarte mulțumiți de colaborarea cu CHR electronics. Cu soluția furnizată de ei am reușit să optimizăm activitatea departamentului nostru de resurse umane.

    Mariana
    Firmă transporturi
    Director logistică

    Lucrăm foarte bine cu echipa de la CHR electronics de peste 10 ani. Suntem mulțumiți de calitatea soluțiilor oferite, mai ales că echipamentele și serviciile sunt de top. Avem încredere în experiența lor și ne bazăm pe sugestiile pe care ni le fac.

    Virgil
    Companie producătoare de electrocasnice
    IT manager

    Respectarea termenelor de execuție și suportul oferit ne-au convins că am ales corect când am apelat la specialiștii CHR electronics. Atuurile lor sunt seriozitatea și profesionalismul. Când întâmpinăm dificultăți de ordin tehnic sunt alături de noi.

    Mihai
    Companie producție industrială
    Director IT

    Prin închirierea imprimantelor multifuncționale de la CHR ne-am asigurat că nu apar blocaje în activitatea din birourile noastre. Suntem mulțumiți de flexibilitatea arătată de cei de la CHR atunci când avem nevoie de imprimante cu capacitate mai mare sau funcții suplimentare.

    Mirela
    Dezvoltator imobiliar
    Director vânzări

    Am avut de gestionat situații mai complicate, cu modificări ale volumului de activitate,  și am găsit răspunsuri din partea celor de la CHR. Când a fost nevoie, ne-au furnizat aparate cu funcții noi sau au înlocuit echipamentele care au avut probleme. Amabilitatea personalului și faptul că răspund rapid ne-au convins să continuăm relația de colaborare.

    Otilia
    Companie de construcții
    Manager de proiect

    Activitatea pe bază de proiecte necesită o flexibilitate sporită. Cei de la CHR au identificat rapid soluții atunci când nevoile noastre de tipărire s-au modificat. Un mare plus al colaborării cu CHR electronics a fost faptul că nu există o perioadă minimă contractuală specificată în contract.

    Paul
    Magazin online
    Manager

    Sistemul de închiriere imprimante de la CHR s-a dovedit benefic pentru noi. Am scăpat de bătăile de cap avute cu imprimantele, nu mai pierdem timp cu consumabilele și factura o primim după transmiterea automată a contoarelor. Pentru orice problema legată de imprimante îi sunăm pe cei de la CHR. 

    Tudor
    Companie de construcții
    Inginer

    Ca și companie de construcții am căutat o firmă care să ne pună la dispoziție imprimante pentru fiecare șantier. Colaboratorii noștri de la CHR ne furnizează rapid echipamente multifuncționale la fiecare deschidere de șantier. Ne bucurăm că avem pe cine să sunăm  când avem orice problemă cu imprimanta. Cu CHR am scăpat de necazurile cu achiziția de imprimante la care de obicei nu aveam suport tehnic.

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE

    1. Cât durează instalarea unei imprimante după semnarea contractului de închiriere? 

    R: În general, echipamentul poate fi instalat a doua zi după semnarea contractului. În cazul unei configurații speciale, termenul maxim de livrare și instalare este de 5 zile. 


    2. Care este perioada minimă pentru închiriere copiatoare / imprimante multifuncționale?

    R: Nu există obligația utilizării pentru o perioadă minimă de timp. Folosiți echipamentul cât aveți nevoie.


    3. Care este prețul pentru serviciul de închiriere multifuncționale?

    R: Puteți beneficia de avantajele  unei multifuncționale  în baza unui abonament ce pornește de la 20 euro / lună. 


    4. In cât timp puteți interveni daca apar defecțiuni ale imprimantei ?

    R: Intervenim cu operativitate în ziua preluării sesizării sau cel mai târziu a doua zi.

    5. Cât costă înlocuirea tonerului?

    R: Înlocuirea tonerului este gratuită, fiind acoperită de valoarea chiriei. 


    6. Cât se plătește pentru o reparație sau pentru înlocuirea unei piese?

    R: Nu plătiți nimic. Toate intervențiile (inclusiv înlocuirea pieselor) sunt incluse în valoarea abonamentului lunar.
     

    7. Cum procedez dacă am închiriat un echipament și după o perioadă îmi dau seama că am nevoie de altceva (print în format A3 în loc de A4, color în loc de monocrom etc.)?

    R: În urma transmiterii unei solicitări, putem oricând înlocui echipamentul cu un alt aparat care corespunde nevoilor dumneavoastră. 

    V-ar putea inteREsa și