Închirieri copiatoare și imprimante

SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE 

Serviciul de închiriere copiatoare și imprimante multifuncționale este un serviciu accesibil și practic care îi ajută pe cei care lucrează într-un birou să nu-și mai piardă timpul cu probleme legate de înlocuirea tonerului, setări sau reparații ale imprimantei. Ne ocupăm noi de tot ce are legătură cu imprimanta ta multifuncțională așa cum o facem cu o precizie nemțească de mai bine de 28 ani. 

DE CE SĂ ALEGeți SERVICIUL DE ÎNCHIRIERE IMPRIMANTE?

inchirieri copiatoare multifunctionale

Orice companie are cu siguranță nevoie de cel puțin o imprimantă, iar cerințele sunt foarte diferite de la caz la caz. 

Imprimare color sau monocrom? Format A4 sau A3? Cu opțiuni suplimentare de copiere și scanare?

O imprimantă multifuncțională poate combina cu succes aceste elemente în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii. Este cu siguranță o alegere corectă, însă și una destul de complicată. Uneori te pot pune în dificultate specificațiile tehnice, alteori prețul sau varietatea de oferte. Sau, poate toate la un loc.

Vă propunem un serviciu practic și accesibil care va aduce o schimbare semnificativă în activitățile dumneavoastră de zi cu zi: serviciul de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale.

AVANTAJELE SERVICIULUI DE ÎNCHIRIERi COPIATOARE

optim

Vă oferim suport în alegerea optimă a echipamentului.

FĂRĂ GRIJI

Nu vă pierdeți timpul cu instalarea, tonerul, setările sau reparațiile.

MAI IEFTIN

Costurile totale de operare sunt mai mici decat la achiziție.

FLEXIBIL

Puteți schimba echipamentul atunci când apar noi nevoi.

CÂND ÎNCHIRIEZI, CUMPERI DOAR HÂRTIA. dE IMPRIMANTĂ NE OCUPĂM NOI.

ARGUMENTE  ÎNCHIRIERE COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE

Sunt cel puțin 10 motive pentru care MERITĂ SĂ LUAȚI ÎN CALCUL serviciul de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale

Alegerea echipamentului 

1. Alegerea echipamentului se face împreună cu un specialist care vă recomandă cel mai potrivit echipament în funcție de nevoile companiei.

Costuri închirieri copiatoare/ imprimante

2. Costurile totale de operare sunt mai mici (până la jumătate din costurile folosirii imprimantelor clasice, achiziționate).

3. Costurile pot fi estimate și bugetate pe termen lung.

4. Puteți monitoriza ușor costurile pe echipamente și locații.

5. Aveți o singură factură lunară pentru întregul parc de echipamente

6. Factura poate fi încadrată în bugetul de cheltuieli (și nu de investiții) al companiei dumneavoastră.

3

Instalare, întreținere și schimbare echipament – închirieri copiatoare

7. Asigurăm livrarea si instalarea echipamentului. În prețul chiriei lunare sunt incluse instruirea personalului, consumabilele, suportul tehnic, mentenanța și reparațiile pentru aparatul închiriat.

8. Garantăm siguranța funcționării ireproșabile a echipamentelor și reducerea perioadelor de staționare.

9. Eliberați personalului de sarcini administrative, astfel încât acesta să se poate concentra asupra activității principale.

10. Echipamentul poate fi schimbat pe parcursul derulării contractului, în cazul în care constatați că aveți nevoie de un alt tip de echipament. 

CHIRIA ESTE SINGURUL COST PE TOATĂ DURATA DERULĂRII CONTRACTULUI

inchiriere copiatoare

 

Ce conține chiria echipamentelor? 

  • contravaloarea cedării dreptului de folosință a echipamentelor;
  • totalitatea consumabilelor necesare;
  • totalitatea pieselor de schimb necesare pentru buna funcționare a echipamentelor;
  • totalitatea serviciilor de punere în funcțiune, asistența tehnică și mentenanța.
 
Renting diagram

ÎNCHIRIERE MULTIFUNCȚIONALE – ECHIPAMENTELE NOASTRE  

Departamentul nostru specializat este gata să vă ofere consultanță pentru serviciul de închirieri copiatoare și imprimante multifuncționale:

  • echipamentele (imprimante, multifuncționale, copiatoare, scannere) sunt alese de la principalii producători în domeniu, având funcții avansate de tipărire, scanare, copiere cu multiple opțiuni de configurare în funcție de necesitățile utilizatorului;
  • soluțiile de software aduc un plus de securitate, de control al costurilor și de eficientizare a fluxului documentelor în companie;
  • principalii noștri colaboratori sunt Epson, Konica Minolta.

Serviciul de închirieri copiatoare și imprimante vă oferă  încredere, certitudine și confort, iar asta înseamnă mai mult timp pentru a vă ocupa de ceea ce contează cu adevărat pentru afacerea dumneavoastră.

1

Ești sigur că vei avea CONTINUITATE ÎN funcționaREA echipamentului

GARANȚIA FUNCȚIONĂRII ESTE INCLUSĂ

În situația în care un echipament nu poate fi reparat, acesta va fi înlocuit.  Avem în permanență un stoc mare de echipamente.

CUM PUTEȚI ÎNCHIRIA UN ECHIPAMENT MULTIFUNCȚIONAL?

1. Luați legătura cu noi. Vom analiza împreună nevoile companiei și vă vom propune soluția optimă.
2. Alegeți pachetul optim de închiriere în funcție de volumul de activitate și de nevoile specifice.
3. Echipa CHR electronics se va deplasa la sediul dumneavoastră pentru livrare, instalare și configurare. 
4. Specialiștii noștri vor realiza un training la sediul dumneavoastră legat de utilizarea echipamentelor.
CHR electronics are o experiență de peste 28 de ani în domeniul echipamentelor și serviciilor de tipărire și copiere, fiind printre primele companii care au lansat serviciul de închiriere al multifuncționalelor.
CLIENȚII NOȘTRI CONSIDERĂ CĂ SUNTEM UN PARTENER DE AFACERI PROFESIONIST ȘI SERIOS.
inchiriere multifunctionale

AFLAȚI MAI MULTE DETALII

Doriți să aflați mai multe informații despre serviciul de închiriere echipamente multifuncționale ? Luați legătura cu noi!

Completați formularul de mai jos și un reprezentant CHR Electronics vă va contacta pentru a vă oferi mai multe detalii.

Câmpurile marcate cu „*” sunt obligatorii

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE

    1. Cât durează instalarea unei imprimante după semnarea contractului de închiriere? 

    R: În general, echipamentul poate fi instalat a doua zi după semnarea contractului. În cazul unei configurații speciale, termenul maxim de livrare și instalare este de 5 zile. 


    2. Care este perioada minimă pentru închiriere copiatoare / imprimante multifuncționale?

    R: Nu există obligația utilizării pentru o perioadă minimă de timp. Folosiți echipamentul cât aveți nevoie.


    3. Care este prețul pentru serviciul de închiriere multifuncționale?

    R: Puteți beneficia de avantajele  unei multifuncționale  în baza unui abonament ce pornește de la 20 euro / lună. 


    4. In cât timp puteți interveni daca apar defecțiuni ale imprimantei ?

    R: Intervenim cu operativitate în ziua preluării sesizării sau cel mai târziu a doua zi.

    5. Cât costă înlocuirea tonerului?

    R: Înlocuirea tonerului este gratuită, fiind acoperită de valoarea chiriei. 


    6. Cât se plătește pentru o reparație sau pentru înlocuirea unei piese?

    R: Nu plătiți nimic. Toate intervențiile (inclusiv înlocuirea pieselor) sunt incluse în valoarea abonamentului lunar.
     

    7. Cum procedez dacă am închiriat un echipament și după o perioadă îmi dau seama că am nevoie de altceva (print în format A3 în loc de A4, color în loc de monocrom etc.)?

    R: În urma transmiterii unei solicitări, putem oricând înlocui echipamentul cu un alt aparat care corespunde nevoilor dumneavoastră. 

    V-ar putea inteREsa și