SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE
SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI ÎNCHIRIERI IMPRIMANTE MULTIFUNCȚIONALE ESTE SOLUȚIA ACCESIBILĂ ȘI PRACTICĂ CARE VINE IN SPRIJINUL CELOR CARE ACTIVEAZĂ ÎNTR-UN BIROU PENTRU A NU-ȘI MAI PIERDE TIMPUL CU PROBLEMELE LEGATE DE ÎNLOCUIREA TONERULUI, SETĂRI SAU REPARAȚII ALE IMPRIMANTEI.
Ne ocupăm noi de tot ce are legătură cu imprimanta multifuncțională din birourile dumneavoastră, așa cum o facem cu o precizie nemțească de mai bine de 30 ani.
Acest serviciu vă oferă încredere, certitudine și confort, iar asta înseamnă mai mult timp pentru a vă ocupa de ceea ce contează cu adevărat pentru afacerea dumneavoastră.
Dobândiți siguranța continuității în funcționarea echipamentelor de imprimare, copiere și scanare.

AVANTAJELE SERVICIULUI DE ÎNCHIRIERi IMPRIMANTE
optim
Vă oferim suport în alegerea optimă a echipamentului.
FĂRĂ GRIJI
Nu vă pierdeți timpul cu instalarea, tonerul, setările sau reparațiile.
MAI IEFTIN
Costurile totale de operare sunt mai mici decat la achiziție.
FLEXIBIL
Puteți schimba echipamentul atunci când apar noi nevoi.
DE CE SĂ ALEGeți SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI IMPRIMANTE?

Orice companie are cu siguranță nevoie de cel puțin o imprimantă, iar cerințele sunt foarte diferite de la caz la caz.
Imprimare color sau monocrom? Format A4 sau A3? Cu opțiuni suplimentare de copiere și scanare?
O imprimantă multifuncțională poate combina cu succes aceste elemente în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii. Este cu siguranță o alegere corectă, însă și una destul de complicată. Uneori vă pot pune în dificultate specificațiile tehnice, alteori prețul sau varietatea de oferte. Sau, poate toate la un loc.
Vă propunem un serviciu practic și accesibil care va aduce o schimbare semnificativă în activitățile dumneavoastră de zi cu zi: serviciul de închirieri copiatoare și închirieri imprimante multifuncționale.
MOTIVE PENTRU ÎNCHIRIerea
ECHIPAMENTELor MULTIFUNCȚIONALE DE BIROU

Fără investiție inițială în imprimante multifuncționale costisitoare

Facilitarea monitorizării costurilor pe centre de cost

Perioadă flexibilă de închiriere (fără perioadă minima obligatorie)

Estimare și bugetare costuri pe termen lung

Multifuncționale corect alese pentru a fi potrivite nevoilor curente

Înlocuirea echipamentelor în caz de modificare a nevoilor

Echipamente multifuncționale în stare optimă de operare

Asigurarea consumabilelor, asistenței tehnice si a service-ului

TCO obținut prin închiriere inferior celui rezultat prin achiziție

Echipamante multifuncționale de rezervă pregătite în caz de urgență (defecțiune majoră)











CÂND ÎNCHIRIAȚI, CUMPĂRAȚI DOAR HÂRTIA. dE IMPRIMANTĂ NE OCUPĂM NOI.
LIVRARE ȘI INSTALARE
.
INSTruire personal
.
ASISTENȚĂ tehnicĂ
.
REPARAȚII ȘI SERVICE
.
CONSUMABILE ȘI PIESE DE SCHIMB
.
ECHIPAMENTE DE BACKUP
.
ARGUMENTE ÎNCHIRIERi MULTIFUNCȚionale
10 elemente pentru care MERITĂ SĂ LUAȚI ÎN CALCUL serviciul de închirieri multifuncționale (copiatoare și imprimante pentru birou)
Alegerea echipamentului
1. Alegerea echipamentului se face împreună cu un specialist care vă recomandă cel mai potrivit echipament în funcție de nevoile companiei.
Costuri închirieri imprimante / copiatoare/ multifuncționale
2. Costurile totale de operare sunt mai mici (până la jumătate din costurile folosirii imprimantelor clasice, achiziționate).
3. Costurile pot fi estimate și bugetate pe termen lung.
4. Puteți monitoriza ușor costurile pe echipamente și locații.
5. Aveți o singură factură lunară pentru întregul parc de echipamente
6. Factura poate fi încadrată în bugetul de cheltuieli (și nu de investiții) al companiei dumneavoastră.
Instalare, întreținere și schimbare echipament – închirieri copiatoare
7. Asigurăm livrarea si instalarea echipamentului. În prețul chiriei lunare sunt incluse instruirea personalului, consumabilele, suportul tehnic, mentenanța și reparațiile pentru aparatul închiriat.
8. Garantăm siguranța funcționării ireproșabile a echipamentelor și reducerea perioadelor de staționare.
9. Eliberați personalului de sarcini administrative, astfel încât acesta să se poate concentra asupra activității principale.
10. Echipamentul poate fi schimbat pe parcursul derulării contractului, în cazul în care constatați că aveți nevoie de un alt tip de echipament.

CHIRIA ESTE SINGURUL COST PE TOATĂ DURATA DERULĂRII CONTRACTULUI

Ce acoperă chiria echipamentelor in serviciul de inchirieri multifuncționale?
- contravaloarea cedării dreptului de folosință a echipamentelor;
- totalitatea consumabilelor necesare;
- totalitatea pieselor de schimb necesare pentru buna funcționare a echipamentelor;
- totalitatea serviciilor de punere în funcțiune, asistența tehnică și mentenanța.

SOLUȚII DE TIPĂRIRE SECURIZATĂ A DOCUMENTELOR PENTRU PĂSTRAREA CONFIDENȚIALITĂȚII DATELOR
UN SINGUR FURNIZOR, O SINGURĂ FACTURĂ, UN PACHET DE AVANTAJE!
ÎNCHIRIERE IMPRIMANTE MULTIFUNCȚIONALE – ECHIPAMENTELE NOASTRE
Departamentul nostru specializat este gata să vă ofere consultanță pentru serviciul de închirieri imprimante, copiatoare și multifuncționale ce vizează:
- echipamentele (imprimante, multifuncționale, copiatoare, scanere) sunt alese de la principalii producători în domeniu, având funcții avansate de tipărire, scanare, copiere cu multiple opțiuni de configurare în funcție de necesitățile utilizatorului;
- soluțiile de software ce aduc un plus de securitate, de control al costurilor și de eficientizare a fluxului documentelor în companie;
- principalii noștri colaboratori: Epson, Konica Minolta.

SUNTEțI sigur că veți avea CONTINUITATE ÎN funcționaREA echipamentului
GARANȚIA FUNCȚIONĂRII ESTE INCLUSĂ
În situația în care un echipament nu poate fi reparat, acesta va fi înlocuit.
Dispunem, în permanență, de un stoc suficient de echipamente.
CUM PUTEȚI ÎNCHIRIA UN ECHIPAMENT MULTIFUNCȚIONAL?

Pentru zonele izolate, unde nu aveți acces la rețeaua de energie electrică, funcționarea echipamentelor se poate asigura cu sursa portabilă de energie EcoFlow.
PUTEȚI RENUNȚA ORICÂND LA SERVICIUl de inchiRIeri imprimante ÎN CAZUL ÎN CARE NU SE POTRIVEȘTE AFACERII DUMNEAVOASTRă
AFLAȚI MAI MULTE DETALII
Doriți să aflați mai multe informații despre serviciul de închirieri imprimante, copiatoare, multifuncționale ?
LUAȚI LEGĂTURA CU NOI!
Completați formularul de mai jos și un reprezentant CHR Electronics vă va contacta pentru a vă oferi mai multe detalii.
Câmpurile marcate cu „*” sunt obligatorii

Fiind deseori în căutare de soluții rapide și eficiente, mă bucur că avem în orașul nostru o firmă de încredere, care ne poate servi echipament și know-how care funcționează. Apreciez și flexibilitatea cu care răspunde solicitărilor.
CHR electronics este caracterizat de profesionalism, amabilitate și timp de răspuns foarte bun la solicitări. Găsește de fiecare data soluții de rezolvare atunci când avem o problemă.
Fiind deseori în căutare de soluții rapide și eficiente, mă bucur că avem în orașul nostru o firmă de încredere, care ne poate servi echipament și know-how care funcționează. Apreciez și flexibilitatea cu care răspunde solicitărilor.
Fie ca vorbim de achiziții de echipamente sau servicii de închirieri, apreciem comunicarea promptă și profesionalismul echipei CHR electronics. Toate aceste elemente s-au concretizat într-o colaborare de durată și se încadrează în standardele noastre de calitate. Suntem convinși că ne putem baza pe acest partener de încredere și în proiectele noastre viitoare.
CHR electronics este caracterizat de profesionalism, amabilitate și timp de răspuns foarte bun la solicitări. Găsește de fiecare data soluții de rezolvare atunci când avem o problemă.
Suntem mulțumiți de relația cu CHR. Rapiditatea și priceperea cu care răspund solicitărilor noastre legate de imprimante, ne-au convins să-i abordăm și pentru alte soluții tehnice. Ne-am dori că toți colaboratorii noștri să fie ca cei de la CHR electronics.
Este foarte bine totul. Imprimanta merge exemplar. Instalarea a fost profi si ni s-a explicat tot ce este necesar. Suntem foarte mulțumite.
De fiecare dată când am avut o solicitare, echipa a răspuns prompt, cu profesionalism și soluții eficiente. Imprimanta închiriată funcționează impecabil, iar suportul tehnic a fost mereu disponibil și atent la nevoile noastre. Sunteți grozavi! Mulțumim.
Legat de colaborarea mea cu firma CHR electronics pot expune câteva cuvinte: profesionalism, promptitudine, sinceritate, rezultate pozitive, atenție, implicare, caldură. Pot spune ca în întreaga colaborare cu CHR, am dat mereu peste oameni plăcuți, care îți pot oferi o soluție pe măsura așteptărilor tale.
Suntem foarte mulțumiți de colaborarea cu CHR electronics. Cu soluția furnizată de ei am reușit să optimizăm activitatea departamentului nostru de resurse umane.
Lucrăm foarte bine cu echipa de la CHR electronics de peste 10 ani. Suntem mulțumiți de calitatea soluțiilor oferite, mai ales că echipamentele și serviciile sunt de top. Avem încredere în experiența lor și ne bazăm pe sugestiile pe care ni le fac.
Respectarea termenelor de execuție și suportul oferit ne-au convins că am ales corect când am apelat la specialiștii CHR electronics. Atuurile lor sunt seriozitatea și profesionalismul. Când întâmpinăm dificultăți de ordin tehnic sunt alături de noi.
Prin închirierea imprimantelor multifuncționale de la CHR ne-am asigurat că nu apar blocaje în activitatea din birourile noastre. Suntem mulțumiți de flexibilitatea arătată de cei de la CHR atunci când avem nevoie de imprimante cu capacitate mai mare sau funcții suplimentare.
Am avut de gestionat situații mai complicate, cu modificări ale volumului de activitate, și am găsit răspunsuri din partea celor de la CHR. Când a fost nevoie, ne-au furnizat aparate cu funcții noi sau au înlocuit echipamentele care au avut probleme. Amabilitatea personalului și faptul că răspund rapid ne-au convins să continuăm relația de colaborare.
Activitatea pe bază de proiecte necesită o flexibilitate sporită. Cei de la CHR au identificat rapid soluții atunci când nevoile noastre de tipărire s-au modificat. Un mare plus al colaborării cu CHR electronics a fost faptul că nu există o perioadă minimă contractuală specificată în contract.
Sistemul de închiriere imprimante de la CHR s-a dovedit benefic pentru noi. Am scăpat de bătăile de cap avute cu imprimantele, nu mai pierdem timp cu consumabilele și factura o primim după transmiterea automată a contoarelor. Pentru orice problema legată de imprimante îi sunăm pe cei de la CHR.
Ca și companie de construcții am căutat o firmă care să ne pună la dispoziție imprimante pentru fiecare șantier. Colaboratorii noștri de la CHR ne furnizează rapid echipamente multifuncționale la fiecare deschidere de șantier. Ne bucurăm că avem pe cine să sunăm când avem orice problemă cu imprimanta. Cu CHR am scăpat de necazurile cu achiziția de imprimante la care de obicei nu aveam suport tehnic.
Apreciem deschiderea manifestată pentru oferirea unei soluții potrivite birourilor firmei noastre. Informațiile furnizate ne-au ajutat să ne facem o imagine completă asupra avantajelor serviciului de închiriere imprimante multifuncționale. Ne bucură faptul că putem colabora cu CHR.
ÎNTREBĂRI FRECVENTE DESPRE SERVICIUL DE ÎNCHIRIERI COPIATOARE ȘI IMPRIMANTE
1. Cât durează instalarea unei imprimante după semnarea contractului de închiriere?
R: În general, echipamentul poate fi instalat a doua zi după semnarea contractului. În cazul unei configurații speciale, termenul maxim de livrare și instalare este de 5 zile.
2. Care este perioada minimă pentru închiriere imprimante / copiatoare / multifuncționale?
R: Nu există obligația utilizării pentru o perioadă minimă de timp. Folosiți echipamentul cât aveți nevoie.
3. Care este prețul pentru serviciul de închirieri multifuncționale?
R: Puteți beneficia de avantajele unei multifuncționale în baza unui abonament ce pornește de la 20 euro / lună.
4. In cât timp puteți interveni daca apar defecțiuni ale imprimantei ?
R: Intervenim cu operativitate în ziua preluării sesizării sau cel mai târziu a doua zi.
5. Cât costă înlocuirea tonerului?
R: Înlocuirea tonerului este gratuită, fiind acoperită de valoarea chiriei.
6. Cât se plătește pentru o reparație sau pentru înlocuirea unei piese?
R: Nu plătiți nimic. Toate intervențiile (inclusiv înlocuirea pieselor) sunt incluse în valoarea abonamentului lunar.
7. Cum procedez dacă am închiriat un echipament și după o perioadă îmi dau seama că am nevoie de altceva (print în format A3 în loc de A4, color în loc de monocrom etc.)?
R: În urma transmiterii unei solicitări, putem oricând înlocui echipamentul cu un alt aparat care corespunde nevoilor dumneavoastră.